Totalt antall sidevisninger

fredag 23. mars 2012

Kurs på NQF

Eg var på to kurs med Berit Tesdal på årsmøte i NQF
det første var maling og blekepasta på stoff. det var veldig kjekt og inspirerende kurs. spennende å prøve noko nytt, det var eit teknikk kurs så eg har berre prøve kluter å vise fram. men det friste å prøve det meir.
her har eg brukt blekepasta og ein thermofax ramme.
 teksten blei litt uklar då ramma ikkje låg i ro når eg tok blekepastaen på.

 her har eg brukt maling og ein stensil.


me laga stempel av viskeler, det går vist an å bruke ka så helst til å lage trykk av.



her har eg brukt ein slags svamp, klypte hjerta ut av ei tynn plate og la den i vatn. så blei det ein svamp eg kunne lage trykk med. huske ikkje ka den hete:(


 Her lagde me stempel av isopor, teikna mønster med kulepenn på isoporen,
 ( fra ein sånn så du får hamburgeren med deg heim fra gatekjøkken)


Det andre kurset eg tok var painstick, det var og veldig kjekt og å lære korleis ein kan bruke dei stiftene. Eg kjøpte med noken for lenge si, men fekk det ikkje heilt til. dette gav meirsmak.



Her har eg brukt rubbing plater 




 Her reiv me opp ark og brukte det som mal for å lage fjell


her teipa me først med maskerings tape, deretter mala med painstick.
så blir den sånn når me tar tapen vekk.

Det var noko av det eg prøvde på kurset.
Så får eg sjå kva eg kan bruke prøve klutane mine til.









2 kommentarer:

margrethe.jaastad@live.no sa...

Hei
Prøveklutane dine var fine,som du fint kan bruke til noe spennende:)Alle teknikkane såg kjempe spennande ut,slikt eg liker å holde på med,har prøvd litt!Men den "blekepastaen"er det et spesielt middel,ekstrautstyr i tillegg til malingen?
Beste hilsen Quiltegleder Margrethe

Kreastine sa...

Hei Margrethe, blekepasta er eit blekemiddel ja, den tar vekk fargen i stoffet der ein smøre den på. kan bruke stempel, stensiler eller thermofax ramme for å lage mønster med den. den skal tørke heilt før eg bruke stryke jernet for å aktivere den,så vaske stoffet etterpå så ser ein virkningen av det.. den eg brukte heter decolourant. Kristine