Totalt antall sidevisninger

onsdag 21. mars 2012

Bergens mappen og anna...

Bergens mappen er ferdig :) Material pakken kjøpte eg på årsmøte i NQF i Bergen.
Lure på kva eg skal ha oppi den?
Eg likte så godt regn dråpene i stoffet så det måtte bli den matrial pakken, det passer så fint til Bergen:) .


eit kjekt minne fra turen.

Stord Quiltelag arrangerte Quiltehelg i midten av februar, der me hadde butikk og treftes for å sy i lag. Eg sydde ferdig veggteppe til annaka. mitt sydde eg i lilla toner og uten kanten rundt. no treng eg berre å få hengt det opp i stova mi :)



og så sydde eg 2 vegglommer fra bladet my quilt. Dei tenkte eg skulle få henge over senga til gutane mine, så dei kan ha leker eller blader og diverse oppi. Her er ei av dei.

Guten var fornøyd og fylte opp med ein gang.



1 kommentar:

margrethe.jaastad@live.no sa...

Hei
Var ei kjempe helg i Bergen,men grådig travel,kurs,foredrag handling osv.Eg startet lørdag,så eg fekk lita tid.Skal si du er rask å sy,mi toalettmappe ligger i pose,nydelig lilla teppe,må få hengt opp det ja:))
Beste hilsen Quiltegleder Margrethe Jåstad